Op weg naar huis - Reisverslag uit Tel Aviv, Israel van Bert Visscher - WaarBenJij.nu Op weg naar huis - Reisverslag uit Tel Aviv, Israel van Bert Visscher - WaarBenJij.nu

Op weg naar huis

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert

09 Mei 2015 | Israel, Tel Aviv

Aan alle dingen komt een eind en vandaag was er echt een eind gekomen aan onze vakantie. We stonden om 8:00 uur op en ontbeten en pakten daarna onze koffers. We ruimden het appartement wat op en deden de laatste afwas. Daarna dronken we koffie met een stuk Netanyaans gebak. Om 11:45 uur vertrokken we richting Tel Aviv om onze huurauto af te leveren en de vlucht naar huis te nemen. Dat bleek gemakkelijk gezegd........ We verdwaalden in Tel Aviv en konden de weg naar het vliegveld niet vinden. Na een keer vragen en rondrijden, kwamen we uiteindelijk toch weer op de weg naar Jeruzalem en het vliegveld.........pfffff. Al met al waren we toch bijna een uur kwijtgeraakt. De wegaanduidingen in Israël kunnen wat dat betreft nog wel wat verbeterd worden (en dat is een understatement).
We moesten nog wel even de auto aftanken, maar toen dat gebeurd was en de auto ingeleverd, werden we met een busje naar de terminal gebracht. De verdere procedures op het vliegveld gingen zeer voorspoedig. Het was niet druk en we konden onze bagage droppen en verder naar de gate. Van superstrenge beveiliging was niets te merken. We dronken nog even een kopje koffie en maakten nog een afscheidsfoto voor Facebook en daarna gingen we naar de gate. Ook daar hoefden we niet lang te wachten en rond 15:15 (Nederlandse tijd) vertrokken we richting Brussel. Om 19:45 kwamen we daar aan, haalden onze koffers op en stond Wouter al op ons te wachten. Zonder problemen kwamen we om 22:00 uur thuis. We kunnen dankbaar en met veel plezier terugkijken op een fantastische vakantie.

Lehitraot!!